Edukativni centar Manhattan svim zainteresovanim firmama, kompanijama ali i pojedincima nudi stručno predavanje i seriju predavanja i obuka na temu “unapređenje odnosa sa korisnicima usluga”. U obliku serije predavanja ili seminara, analiziraju se svi aspekti firme, poslovanja i oblika usluga koje firma nudi pa shodno tome, daju se predlozi rešenja a sve u formi edukativnog seminara za zaposlene u firmi.
Predavanja su prevashodno namenjena menadžmentu kompanije, ali su veoma korisna i produktivna za sve zaposlene u preduzećima i kompanijama koji se bave uslugama i korisnicima.
Neki od programa koje takođe nudimo su:
- Uslužni paket kao osnova usluge
- Osnovna vs. dopunska usluga – problemi i rešenja
- Asortiman usluge – kada je manje više?
- Kvalitet usluge – šta su to gapovi i načini njihovog prevazilaženja
- Uslužni brend – da li ga je lakše stvoriti ili održati ?
- Da li davanje garancije uvek dobro?
- Faktori uticaja na formiranje cene
- Nivoi cena i konkurencija
- Popusti i moguća cenovna fleksibilnost
- Percepcija potrošača o cenama usluga
O PREDAVAČU:
Prof. dr Branislav Radnović već dve decenije se teorijski i praktično bavi marketingom kao naučnom disciplinom i poslovnom funkcijom. Sve vreme uspešno povezuje teoriju i praksu, što je i vodilja njegovog profesorskog rada.
Osnovne studije ekonomije, oblast marketing menadžmenta, završio na Ekonomskom fakultetu u Subotici, Univerziteta u Novom Sadu, sa prosečnom ocenom 9,20 i odbranjenim diplomskim radom sa ocenom 10.
Tokom studija dobitnik brojnih diploma, nagrada i priznanja:
- Ministarstva za nauku i tehnologiju Republike Srbije
- Ministarstva za prosvetu i sport Republike Srbije
- Fondacije za razvoj naučnog i umetničkog podmlatka Republike Srbije
- Univerziteta u Novom Sadu – za postignut uspeh
- Ekonomskog fakulteta u Subotici – student generacije
Magistarske studije ekonomije, oblast marketing menadžmenta, završio na Ekonomskom fakultetu u Subotici, Univerziteta u Novom Sadu, sa prosečnom ocenom 9,00.
Doktorat iz oblasti marketing menadžmenta odbranio u Centru za interdisciplinarne i multidisciplinarne studije i istraživanja, Univerziteta u Novom Sadu, u 29.-toj godini života, stekavši najviše akademsko zvanje: doktor interdisciplinarnih i multidisciplinarnih nauka.
Član Komisije AP Vojvodine za polaganje stručnog ispita za licence nastavnika srednjih škola iz oblasti ekonomskih nauka. Recezent u međunarodnom naučnom časopisu na SCI listi Ekonomska istraživanja – Economic Research (M23) i vodećem nacionalnom naučnom časopisu Poslovna ekonomija (M51).
Mentor na preko 500 završnih, diplomskih i master radova.